+ dag dig dug +

June 29, 2011

Wordless Wednesday 11 : Percubaan Pertama :)



>____<

31 comments:

  1. yang merah tu bentuk lebiu la tu?heheheh

    ReplyDelete
  2. wah,nampak menyelerakan.mcm rupe telur easter.:-)

    ReplyDelete
  3. pja pn x terbuat2 lg...hehehee

    ReplyDelete
  4. wah2 dikkk dah menjadi tuuu ..
    tahniah :)

    ReplyDelete
  5. wahhh..nampak macam menjadi je tue. semua blogger pakat buat apam nie ek? bile la yang menaip ni nk buat yer? dlm mimpi pon blm tentu huhuh

    ReplyDelete
  6. dah dapat resepi..tapi bila laa mahu menjadi apamku itu..teringin nak tampal gambo cenggini gak..

    ReplyDelete
  7. ramai btul yg pakat cuba pokdot ni ek..jelez2..

    ReplyDelete
  8. sangratoo: khas untuk BB..hahaa

    ReplyDelete
  9. cik yam : ahahahaa sabar jelah..

    ReplyDelete
  10. jaja : ala awak lg rajin tau buat semua ni..hehe

    ReplyDelete
  11. Ena : itulah berjangkit2 apam ni.haha

    ReplyDelete
  12. dina : cpt buat pastu tepek tau!

    ReplyDelete
  13. yana : itulah fie cuba tu..hehe

    ReplyDelete
  14. acik gebus: nnt I buat lg okeh :)

    ReplyDelete
  15. nape kao tak bawak opis bagi aku rase aa foofie??

    ReplyDelete
  16. pekjah: saje nak bikin kao panasss!

    ReplyDelete
  17. shazana : yummy inside my tummy! haha it rhymes!

    ReplyDelete
  18. nape semua nk wat apam polkadot ni..jeles tau!! mne tuk pia?? xaci camni..

    ReplyDelete
  19. asal kite x dpt pown.... nak jugak nak jugak nak jugak...hehehe

    ReplyDelete
  20. wah.. ramai yer dh pandai buat apam polkadot... nk try jgak lah.. heheheh

    ReplyDelete
  21. skrg ni semua org berlumba2 belajar buat apam polkadot ni.. zana x pandai buat lagi la.. hihihi.. nmpk sedap!!!

    ReplyDelete
  22. Pia : hahah nnt Pia try lah, ehe

    ReplyDelete
  23. sally ; buatlah sendiri! bluweekkk

    ReplyDelete
  24. zana: ha senang gila buat ok. kita pun tak pandai tp menjadi juga la kot ni. hehe

    ReplyDelete
  25. cantik n gebu..kompem sedap!

    ReplyDelete

welcome to preggieland dear