+ dag dig dug +

May 6, 2011

Areel's 1st Birthday Party & Family Gathering

Salam Jumaat saudara & saudari sekalian.

Bertemu lagi di pagi yang mulia ini dengan izin Allah swt. Moga dengan limpah kurniaNya, kita semua sentiasa sihat walafiat dan sejahtera hendaknya. Amin.

T______T

Saya nak update laju² memandangkan hari masih muda dan kerja belum lagi dilambakkan atas meja saya. Mungkin dalam 2 3 minit lagi masa sudah jadi begitu padat dan hanya dapat bersembang di Twitter saja.

Happy 1st Birthday to Hazreel Zafran! Areel ini anakl kepada my BFF masa zaman berjimba di sekolah dulu. Mak nya Eina sangat maintain kurus begitu dari zaman menjaring bola sehinggalah zaman sekarang sudah jadi mak mak ni. I jeles sangat tau! Kurus!

The things I remember about Eina the most ialah dia kalau menulis harus guna pembaris. Bukan maksud dia tulis menggunakan pembaris. Dia guna pembaris untuk bagi tulisan dia lurus dan teratur. Unik tak? Lagi satu dia sangat hebat bermain bola jaring. Ala² international player gitu. Zaman sekolah saya harus duduk tepi padang atau ikut ke mana dia pergi untuk cheer dia (I cheerleader dulu tau). Lepas itu kami selalu tukar² note. Hikhik, kalau boring suka pas-pas note. Tulis atas bunga la, atas bekas fries McD tu. Mana² kertas yang boleh diconteng lah. Ahahaha. Miss those days so much.

Tiba² jadi rindu pada semua kawan² sekolah. nasib ada FB. senang contact dan tahu perkembangan masing² dari situ. *__________*

Ok sudah jauh terlajak nampaknya. Mari layan gambar bersama Eina & Areel.

Kakal makan bun je. Macarons itu Ibu yang punya!

Kakal usyar panass baby tu..

Dengan Eina's family.


Birthday Boy! Cute sangat Areel ni..

Minggu selepas itu pula berjimba bersama family pula untuk celebrate birthday Ucu Ika adik bongsu saya. Seronok sebab ada Nanny Midah Kukis sekali dan juga ehem ehem bakal SIL ye. Tak ke mana pun, makan dekat Cosy House Great Eastern Mall lepas itu lepak bawa budak² main dekat Kizsport (betul ke eja?).

Nanny suap Ucu Ika, Pak Ngah tu sibuk saje!


The Family!


Ini 1st time Kakal masuk kizsport. Seronok bukan main dia walaupun macam kena buli je dengan budak² besar yang main dekat situ. Terpaksa kawal keadaan kalau tak mau nya anak aku kena hentaman budak² yang lari -lari dalam tu. Hihi. Balik tu Kakal terus tidur dengan nyenyaknya.

Ini Aydin bobot namanya! hahaha

Afiq dah lupa diri dah masa ni

Happy!

with Abi ♥♥

Takmo orang pegang dah, nak main sendiri pulak

Suka betul dia. Lepas ini dah pandai jalan sikit² ni bolehlah pergi selalu. Seronok!

p/s: Boleh juga baca review dari seorang lagi ahli keluarga ku, Auntie Gudik http://bitterdotsweet.blogspot.com/..



 



10 comments:

  1. heyy..aydin sangat comelllll dan bobotttt..meh untie geget peha die..lagi bambam..ieee gerammmm..

    ReplyDelete
  2. eeee chomelnyee tgk babies world ni..semuanyeee chomel²..tggu bday kakal lak..jgn lpe jemput aunty tau..'little man' nk celebrate jugek..hihi..nk geget jugak..

    ReplyDelete
  3. wardah, awak pun kurus jugak la. xyah jeles kat kawan tue lah. hihi =p

    nanti kakal dah pandai jalan bwk lagi pegi main kt situ. mesti dia lagi seronok =)

    ReplyDelete
  4. yang happy main dalam bola kaler2 tu kakal ke atau mummy dan daddy... hehehehe

    ReplyDelete
  5. ena : wah, tak tak tu gambar je ok.

    ReplyDelete
  6. kak ena : opkos ler ibu & abi yg oversss..haha

    ReplyDelete
  7. meriahnya family gathering nie .. eppy bday aerial .. semoga jadi anak yg sihat ya ... geram tgk dia .. ya tuhan bam bamm tul :)

    ReplyDelete

welcome to preggieland dear