+ dag dig dug +

May 12, 2011

Oh No!

Awat lah aku gatai sangat pi buka Aivee Mart ni. Kan ke rambang mata sudah. Tengok pula rompers ni! Nak menangis je rasa. Kalau Kakal kecil lagi boleh lah pakai macam ni!!

Uwaaaa...

Comel tak??





Tapi lepas tu harus Abi bambu Ibu sebab beli Kelab yang ini.

Hei, I peminat setia Man U ok!

HAHAHA.




21 comments:

  1. yay!!!i like!!
    glory glory man united!!
    sy dh jumpe baju ni kt mom n baby expo tu..tp xbeli...hop dpt jumpe lgi baju ni...

    ReplyDelete
  2. amir is forced to wear this romper by his dad last Sunday, masa MU lawan Chelsea. Hmm.. mungkin sebab tu MU menang ;p

    ReplyDelete
  3. ZZ : pergi klik aivee mart tu cepat!!

    ReplyDelete
  4. dear, good one! I rasa pun sebab tu MU menang kan? ahaha

    ReplyDelete
  5. kak fie, zz sibuk nk bli bju ni..SEBIJIK camni haaa..dia nk brainwash baby dgn MAN U dah..hihi...dia suke sgt² bju ni..chomelllnyeeee...

    ReplyDelete
  6. pakai tuk party nanti?? hehehe

    ReplyDelete
  7. tgk bju anak mmg tak leh menahan..bli jgn tak bli..hehe

    ReplyDelete
  8. pia : ha dedahkan dr awal supaya dia tak pandang kelab lain dah. ahaha

    ReplyDelete
  9. dah besar pon boleh pakai per...hihihi...

    da beso sok kompem minat man u jugak si kakal nie...

    ReplyDelete
  10. Too bad Alfiy dipaksa cheer for Arsenal oleh Papa dia. Heh

    ReplyDelete
  11. xeea: Alfiy Arsenal ke..oh too bad..haha

    ReplyDelete
  12. Ena : nampak peha, aurat u..ahaha

    ReplyDelete
  13. oh... mmg sangat syantekkk. qees tgk ni mesti dia tergoda.

    ReplyDelete
  14. aivee mart..i pun suker..semua cantik2..sejak2 ader anak ni..shoping online pun rambang mata..hehe

    ReplyDelete
  15. acik gebus : oh dia suka ye? ha soh dia tgk cpt kak!

    ReplyDelete
  16. ayu : itu lah psl, takleh kontrol la..huhu

    ReplyDelete
  17. cantik.. tp y saiz besar ada kut..;)
    salam singgah

    ReplyDelete

welcome to preggieland dear