+ dag dig dug +

March 23, 2011

Wordless Wednesday 3 : Brotherly ♥




20 comments:

  1. onesie Haikal sama mcm Alfiy punya. Tesco kan? heeee

    ReplyDelete
  2. kakal ngantuk ke anje mummy..heheheh

    ReplyDelete
  3. weh semua comel!!aku nak pinjam yang paling kanan tu fie pls pls pls hehehe

    ReplyDelete
  4. xeea : hahahaa yes cap tesco!

    ReplyDelete
  5. sangratoo : dia nak kejar toys tu. hehe

    ReplyDelete
  6. elle : kau kena pinjam mak dia sekali bawak lepak starbucks!

    ReplyDelete
  7. kakal....isk isk..takleh nak ckplah.
    comel sgt...

    ReplyDelete
  8. kak fie, comelnye diaorg ni..kakal cam ibu dia la..sme je muke..msti sopan santun cam ibu dia nnti ni..

    ReplyDelete
  9. cik yam : hahaha sampai takleh cakap dah. comel cam eryn la.

    ReplyDelete
  10. auntie pia : insya'Allah harap² dia bersopan wpun dia agak garang sekarang ni. haha

    ReplyDelete
  11. kakal nk tunjuk sifat abg yer..comey ar

    ReplyDelete
  12. sgt sgt sgt la comel...suke ngk gambar nie...

    ReplyDelete
  13. yana : itulah, tapi kaki buli dia ni

    ReplyDelete

welcome to preggieland dear