+ dag dig dug +

March 16, 2011

Selamat Ulangtahun Mak!

ops sebenarnya belated. birthday mak ialah semalam. tapi semalam tak sempat nak hapdet belog pasal ini.

emak,

selamat ulangtahun..
terima kasih sebab jaga P dari tapak kaki sebesar tapak tangan mak sampai kaki dah besar  sampan..
terima kasih sebab jaga P masa demam, mak selalu letak air asam jawa nak bagi kebah..
terima kasih sebab tolong masak makanan sedap² selalu..
terima kasih sebab dulu mak belikan kaset Ella USA dengan Elite..
terima kasih sebab bagi P kahwin dengan Ayem..(hahahaha)..
terima kasih sebab doakan P dan keluarga kita selalu.. :)

dan paling penting sekali terima kasih kerana bersusah payah melahirkan P ke dunia..

P sayang mak sangat²..

walau apapun dugaan yang kita hadapi..
i will always ♥ u..
and u are my most beloved mother, no matter what..

mmmuaaahhhh...


i ♥ u very strong MAK!
notakaki : kontrol air mata..

16 comments:

  1. no wonder kak fie chantek sesgt..tgk la ibu die..lyk mother lyk daughter..nmpk ibunye muda lgi..

    ReplyDelete
  2. wow..
    seyes mcm adek bradek ah :p

    ReplyDelete
  3. fie,

    raut wajah enkorang mmg mcm kembar.. nway, hepi beday mak.. eh, makcik. bertuah makcik sebab fie anak yang lemah lembut.

    ............ kak iena, bangun dah kol 10......


    masih ingatkah kenangan itu? kahkahkah

    ReplyDelete
  4. pia : ngeee terima kasih mummy to be :)

    ReplyDelete
  5. umie a'eisya : terima kasih :)

    ReplyDelete
  6. na : ye ke? nampak sgt mak muda ek.

    ReplyDelete
  7. happy birthday mak cik midah...semoga di murahkan rezeki dan di panjangkan umur..

    ReplyDelete
  8. kak eina ! harus lah ingat! hihihi, kak eina bangon dah kul 10. itu kenangan 6 tahun lepas.

    ReplyDelete
  9. makcik midah kata 'tq lin. that was so sweet of u' cewahh

    ReplyDelete
  10. happy belated birthday makcik..nmpk awet muda walau dh ader cucu..:)

    ReplyDelete
  11. untie midah kukis..hepi belated besday, semoga pjg umur dan dimurahkan rezeki..nanti saya bagi untie rasa kukis ye..tapi buatan P..hikhikhik

    ReplyDelete
  12. happy belated birthday makcik.semoga berbahagia selalu disamping keluarga tercinta.fie,cantiklah mekap hang time kawen.mcm muke artis.auww.

    ReplyDelete
  13. yana : kalau ckp kt dia mesti perasan ni. hehe

    ReplyDelete
  14. cik yam : tq! mekap time ni agak tebal skit berat bulu mata tu..hehe

    ReplyDelete
  15. sangratoo: mak aku xnak bisukut buatan aku. hahaha

    ReplyDelete

welcome to preggieland dear