+ dag dig dug +

February 22, 2011

Terapi Dalaman

tatkala ini jiwa tak berapa nak tenang. ye betul, kita tak mampu puaskan hati semua orang. and truth hurts. tak semua yang kita nak kita dapat. tak semua yang kita impikan kita mampu capai.

dulu², waktu di unit sebelum ini yang suraunya dekat dengan partition, saya suka habiskan masa merenung langit. kenapa langit? sebab langit tu luas. makin kita renung, makin tenang.

sekarang, saya suka renung wajah yang satu ini. lagi² waktu dia tidur. atau waktu dia sengih kerang, atau waktu dia nangis merengek nak ikut pergi kerja. waktu bila² pun saya suka renung wajah dia. wajah yang selamanya akan buat jiwa ini tenang.

Alhamdulillah.


17 comments:

  1. klu yg mcm ni pesen ape kakal buat ni..?

    ReplyDelete
  2. mama juju : ini pesyen penyek kan hidung! hehe

    ReplyDelete
  3. hahaha comel giler la kakal..ptt wat desktop background ni..bila tgk kompem tergeak sendiri

    ReplyDelete
  4. alhmdulillah dgn kurniaan yg xternilai itu :)

    ReplyDelete
  5. kakal wat ape ni?? aduh kakl notynye kamu ye..meh cni mahu cubit..comel sesgt...

    ReplyDelete
  6. hehehehe..cam muka belah sana² je..hehehehe

    ReplyDelete
  7. kakal penyetkan hidong.tomey,tomey.:-)

    ReplyDelete
  8. fad : hehe, suka buat camni sekarang.

    ReplyDelete
  9. yana: betullah yana, dah buat pastu tergelak je sorang²

    ReplyDelete
  10. na : alhamdulillah, tak ternilain kan.

    ReplyDelete
  11. auntie pia: ha noty tau dia. nak cubit meh sini.

    ReplyDelete
  12. cik yam : ha, dia baru tau hodung dia leh buat begitu. hehe

    ReplyDelete
  13. salam Wardah,

    paed yg kat Wangsa maju tu name die doc Nadir..klinik Wangsa.. die mmg doc pakar kanak2..

    ReplyDelete

welcome to preggieland dear