+ dag dig dug +

December 30, 2010

Cayalah Malaysia!..and Khairul Fahmi..ehem..

oh tahniah team Harimau Malaya. u guys are superb!

and of course to the man of the game..Khairul Fahmi! sepet ye awak. tapi sangat tajam mata tu menampam penalti kapten Indonesia ittew. good job lah!

semalam masa Safee Sali gol kan itu saya tengah makan dan Abi tengah pegang Kakal. terus berlari saya amek Kakal dari Abi sebab dah tau dia akan bersorak kuat! nanti Kakal terkejut. macam sebelum tu Abi jerit masa tengah dukung Kakal terus tercebik² dia. cian anak Ibu.

short entry je lah pagi ini sebab dah terlambat pagi ini atas sebab² yang tak dapat dielakkan.

again..


TAHNIAH MALAYSIA..woot woot!!

cayalah u ollss

ehemm ehemm..he's taken ok girls!

gambar dari encik Google

pergi sini nak tengok siapa empunya http://jejariruncing.blogspot.com
p/s: rupanya gila femes dia sekarang. siap ada dalam wikipedia ok! http://en.wikipedia.org/wiki/Khairul_Fahmi_Che_Mat

ok berhenti sekarang..

+_____________+




8 comments:

  1. hehehe..pagi² lagi aku dh melayari blog awek fahmi..short & sweet.. :)

    ReplyDelete
  2. xdpt khairul fahmi pn,shafe sali pn jd la.. kasut emas tu.. hahaha.

    ReplyDelete
  3. hahaha..kan? bertuah badan dia..

    ReplyDelete
  4. norshahrul pon mengancam juge. hahaha

    ReplyDelete
  5. shahrul baru tawen²... melepas kiterr...

    ReplyDelete
  6. sally: ye lah semua dah berpunya.

    ReplyDelete
  7. fad xtgk pun bola semlm psl kt rumah xde yg tgk. jenuhlah dgr org ckp psl fahmi dgn safee ni. padan ah semua pun minat. good looking.

    ReplyDelete
  8. fad: not bad kan. main pun hebat. itu yg jadi bahan bualan tu.

    ReplyDelete

welcome to preggieland dear