+ dag dig dug +

October 31, 2013

PROMO SHAKLEE OKTOBER 2013 : COLLAGEN POWDER!

Assalamualaikum,

PROMO MELEKAT SEHINGGA 31 OKTOBER 2013

Sharing info on Collagen Powder Shaklee. Sumber dari blog Master Cery : www.mamafaiz.com.

"Secara ringkasnya, kolagen adalah sejenis protein utama bg tisu sokongan dalam badan kita...untuk keanjalan dan kekenyalan kulit. Ia merangkumi lebih kurang 30% daripada keseluruhan protin dalam badan. Atau lebih khusus lagi ia menyokong kekuatan, kekenyalan dan keanjalan kulit.. haa yang anjal, lembut mmg semua orang suka..Sebab tu sekarang ni merata2 jenama ada jual kolagen. haishh.. mcm2...semua orang nak beli kolagen. Ikutla yer duit masing2, muka masing..Buat pilihan bijak yer.. jangan main beli sebarang sahaja...  hihi.Antara sumber kolagen terbaik ialah kolagen bersumber ikan laut dalam. Kerana kolagen bersumber ikan strukturnya yang mirip dengan kolagen manusia dan molekulnya lebih kecil mudah diserap oleh tubuh manusia dan sebab ia tahan lasak..

Ia bersumberkan sisik ikan merah (4000mg), size kolagennya yang sangattt kecil iaitu 1000dalton (utk penyerapan unggul dan efek yg segera), dilengkapi dgn klinikal studi, dan yg bestnya ia diperbuat dari 7 ramuan khas..memang perfect.. Berikut secara ringkas fungsi2 stiap ramuan tersebut:

Kolagen ikan: Memberikan kesan elastin, mengekalkan kulit lebih anjal

Ekstrak kulit kerangan: mengandungi glukosamina sbg pelincir sendi, menghidrat mata, & melegakan ketidakselesaan mata
Lactobacillus acidophilus: Meningkatkan penyerapan kolagen
Ekstrak biji Camellia Japonica: Mengandungi acid oleik dan isoflavon. Membekalkan nutrisi dan penghidratan
Ekstrak Pfaffia: Merawat rambut gugur, ketidakseimbangan hormon, dan meningkatkan tenaga batin. Meningkatkan prestasi dan tenaga,
Vitamin C: Menggalakkan pengeluaran kolagen dan menentang radikal bebas.
Vitamin B2,B6: membekalkan tenaga penting dalam proses pengeluaran kolagen didalam sel tubuh.

Pendek kata, ia pilihan tepat bagi saya kerana Shaklee Collagen POwder memberikan keanjalan, penghidratan dan antioksidan... 

Info tambahan:Tahukah anda SCP dilengkapi dgn asid hidraulik utk mengekalkan kelembapan kulit. 1 gram asid ini boleh menahan sebanyak 6 Liter air. menarik bukan...sesuai utk saya yg tak dpt nak telah bergelen2 air sehari..hihi.. Kalau sape2 nak rasa kulit lembap sentiasa.. amalkan masker kolagen dan minum segelas sehari.. kesan yg sangat cepat.. mmg menakjubkan "



Hah apa tunggu lagi. Saya sendiri pun tak sabar nak beli ni. Sebab siries ini harga terbaik daripada Shaklee sepanjang tahun. Jangan risau dari mana sumbernya. Yang pasti Shaklee dijamin HALAL dan SEMULAJADI. No worries ok.

Nak cuba? Boleh contact saya:


Fie Shah | ID 925951
FB : Fie Shah / Shakebulous With Shaklee
SMS / Whatsapp / Line: 019-370 7110
Email : fiedashah@yahoo.com

1 comment:

  1. jom jemput tgk koleksi di Ladies Shop di jannahsyukri.blogspot.com :)

    ReplyDelete

welcome to preggieland dear