+ dag dig dug +

February 23, 2012

Selamat Kembali, Abi!

Semalam tu gambar anak² Gombak yang seronok dapat jubah daripada Atuk, Nenek, Pakcik diorang. Tak sabar² semua nak pakai. Erk, sebenarnya Mak diorang yang oversss suruh pakai.

Abi dah selamat kembali ke tanahair. HEHE. Ibu senyum kerang je sepanjang masa. Abi sampai dalam pukul 12pm, urusan luggage air zam zam semua dalam masa sejam. Pukul 1 lebih dah boleh keluar. Kakal nampak Abi dari dalam kereta dia dah mula terlompat-lompat. Dapat je terus minta Abi dukung. Memang tak sempat nak feeling sangat sebab rushing masukkan bag dalam bonet kereta masing². Nasib baik konvoi 8 kereta. Ha amek kau! Sumbat je lah beg² tu mana boleh.

Alhamdulillah, lega sangat bila nampak Abi depan mata. Banyak benda nak cerita dekat Abi. So far baru cerita 80%, another 20% hari ni kot. HAHA. Antara benda pertama Abi tanya ialah 'MANA MULUT KAKAL YANG LUKA TU?' Gulppp! Tersengih-sengih Ibu tunjuk. Nasib baik dah baik dah luka dia. HEHE.

Masing² tak sabar


Kakal with Kakak Khayla yang photogedik
HEHE






10 comments:

  1. ish ish kakal tgk makwe cun terus ternganga

    ReplyDelete
  2. ala... sebenaqnya ibu yg tak sabar nak terkam abi kan kan kan...

    hehehehe

    ReplyDelete
  3. Abi terkam siapa dulu..???
    terkam KAKAL @ Ibu kakal...??

    ReplyDelete
  4. comel je abg kakal kita tu... rsenye kakal ke ibu yg lbh truje abi blk??hihihi

    ReplyDelete

welcome to preggieland dear