+ dag dig dug +

February 28, 2012

Red Velvet Whoopie Pie



Salam semua,






Macam macarons tapi dia lebih besar. Lembut macam kek. Warna macam red velvet cake. Sedap! Ini kami makan kat Starbucks. Berapa hengget tak tahu sebab abang ipar yang belanja. Ngeeeee...Tapi teringin red velvet cupcake wondermilk. Yummmyy!!

Ok tu je nak cakap.

Serius dua tiga hari ni sangat tak produktif. Kepala ku pusing (am not pregnant....yet) dan rasa mual². Maybe cik P dah nak datang menjelma.

Tata!!





12 comments:

  1. kau nak bajet diri mcm Izzah dalam ombak rindu kan?! gitulahhh~ heheheheh

    ReplyDelete
  2. sabtu baru ni k wondermilk..nk beli RV ler..nan ado..dh abis..
    kali k 2 pergi tak dpt..wawawa :(

    ReplyDelete
  3. Kalau cik P datang maka abe kena berpuasa...
    ha...ha...ha....



    Cabut....................!!!!

    ReplyDelete
  4. kalau pregnant pun ape salahnya..hihihhi

    ReplyDelete
  5. ok naseb baik dh pernah merasa rv ni,
    klu x, mlm ni jugak tringin nk buat sama mcm ni, hahahha xnk kalah :p

    ReplyDelete

welcome to preggieland dear