+ dag dig dug +

January 3, 2012

Hello 2012, Tata 2011

Salam, hello 2012!

The first working day of the year and Im early! Pehhhh. Ini bukan azam baru yep. Ini memang ter awal namanya. Plus, hari ini Kakal masuk bangunan taska baru. Taska yang lama nak kene pecah dah, nak buat Trade Centre. Itu yang bangun awal sebab takut berlaku kesesakan masa sesi penghantaran anak².

Alhamdulillah, 2011 tidak lah teruk mana bagi saya. Bersyukur dengan setiap rezeki & kurniaan yang Allah berikan. Paling best adalah terima babies! Aydin Qaliff, Hasya Qaireena & Muhammad Syahzwan Asyraf. 3 bayi yang sangat dekat di hati!




Tahun ini tak berapa banyak berjalan, no The Shah's family vacation juga. Cadangnya bulan 12 lepas tapi ada masalah teknikal sikit so tunda end of this month. Tak sabar! Berjalan dengan Abi & Kakal sahaja lah tahun 2011.



Everly Resort, Melaka - Mei 2011

Alhamdulillah, 2011 juga Abi dapat sign kontrak dengan one of wedding photography company. Memang Abi sangat tunggu peluang itu dan akhirnya Allah bukakan peluang. Syukur syukur. All the best Abi! Terima kasih kerana beri rezeki kepada kami sekeluarga. Moga kami tidak kufur dengan segala nikmat Mu. Amin.

Ariff Haikal pun sudah masuk 1 tahun Mei 2011 lalu. Alhamdulillah, terima kasih Allah untuk anugerah yang paling berharga ini. Moga dipinjamkan untuk kami sehingga akhir hayat kami kelak. Amin.




Tahun ini juga agak aktif dengan acara di office. Family Day, ICC, Dinner, Koir. Haish, tinggal tak masuk sukan je aku ni. Kahkah. Sukan tu boleh tolak tepi lah. Pasal tau badan dah berat macam hape dan sememangnya tak ada talent ke arah sukan sukan ni. Kalau bab melalak dan menggelinjang haruslah saya no 1! I had fun join semua ini. Lebih² lagi bila ada geng sekali kan. Banyak pulak nak letak gambar aktiviti kat opis. So takyah lah letak.


To 2012,

You better be good to me! HAHA. Moga diberikan rezeki yang luas buat kami sekeluarga, kesihatan yang berpanjangan, bebas dari hutang piutang, kasih sayang di antara keluarga kami yang tidak berbelah bahagi, Iman & amal serta rahmat dari Mu Ya Allah.

Happy 2012 to all of you!




p/s : aricond takda! aku dah panas hati ni. spoil mood betul pagi² ni. haishhhh!









7 comments:

  1. kak, semua dah panas hati dah ni rasanya.... Happy new year akak~

    ReplyDelete
  2. header berubah sempena tahun baru gak ke ni??hihi

    ReplyDelete
  3. hepi-nu-yer phie-phie..

    paneh ye..? ko bygkan cam ko g spa la..dok dlm sauna..haha

    ReplyDelete
  4. Kak Fie, xterlambat lgi pia nk wish HAPPY NEW YEAR kt kak fie n en somi n kakal jugek..moga thn ni lbh sukses tuk kita sume..mohon maaf ye kalo ade silap slh kt kak fie..cayang slalu..muahhhhh!!!

    ReplyDelete

welcome to preggieland dear