+ dag dig dug +

September 27, 2011

Tak Boleh Jadi


Currently on cuti rehat mode. Niat hTi tulus ikhlas nak study. Esok final exam dah mula. Orang rajin beginilah. Semua last minit. Tapi last minit nak study kene kacau dengan budak kecik ni.

Siries mak nak nangis dah ni. Huwaaa anak. Macam mana niiii? Lepas tu dia kumbah dapur semua. Nak makan bawang? Siap kupas sendiri. OMG.

Thats it! Esok sila pergi school sayang. Awak tau Ibu ada rumah awak mmg keje nak melekat je kan. Kalau ramai orang awak tak heran pon kat Ibu.

Esok pergi school!!!



Published with Blogger-droid v1.7.4

7 comments:

  1. hahaha kakal lapo ke tu?
    nk masak tuk lunch yer??
    sian kakal msk sdiri jer, mummy sibuk nk exam, hehehe

    ReplyDelete
  2. huhu..cik mai pon salu camtue...bler nak studi anak kaco...hehe last2 anto je kat umah bbysitter...sebelah umah je pon..hehehe

    ReplyDelete
  3. ala bucuk2.. comelnya dia..
    good luck for ur exam

    ReplyDelete
  4. meh, aku jagakan...aku letak dia kat dlm bilik cse kat tkt 16 tu...hehe..

    ReplyDelete
  5. Aduhai Kakal...
    nak jadi CHEF ke..????

    ReplyDelete
  6. good luck exam dik! comel la si kecik tu

    ReplyDelete

welcome to preggieland dear