+ dag dig dug +

October 16, 2014

VENDEUR FESTIVAL 3.0

Assalamualaikum,

Ini kisah sebelum raya. Berebut semuanya nak ke Vendeur Festival 2.0. Mula² malas juga tapi bila tengok venue dia dekat MATRADE. Woiii betul ke kat MATRADE? Hoh memang sila jangan lepaskan peluang depan mata. MUAHAHAHA.

Dah plan baik punyer dengan Jaja and Aunty Adik, kita harus keluar seawal pagi untuk menjayakan misi ini. Jangan lambat sebab confirm stuck dekat luar. HUHUHU. Kang ada yang pengsan, sudah lah puasa. Tapi dah plan kalau penat kita naik opis dulu rehat. HAHAHA. Gelak lagi.

Memang gila masa tu, sampai² tengok orang beratur kay ASHANNAS. Apahal dorang beratur ni Ja? Tanya ku kepada kakak ku. Dia pun tak tahu. Setelah disoal siasat rupanya memang kena beratur kalau nak beli ye. Sebabkan skewert abang kawasan tak masuk dalam shopping list maka kita terus menuju ke booth lain. Mula² lalu baju banyak giler tak berusik, sekali orang semua masuk dah macam gula kena hurung. HUHU.

Dipendekkan cerita, kitorang dapatlah apa yang di aim kan. Tapi sayang sekali 1 paperbeg Sugarscarf Jaja yang ada Madison tertinggal! Misplaced! Hilang dalam tak tahu ke mana? Bukan rejeki namanya. Dapat jumpa selebriti ramai juga Neelofa, Mizz Nina, Ustaz Don! And ramai owner online shop yang power-power ada masa tu. Inspired tengok diorang ni.

To all yang tak dapat join that day, jangan bersedih, Tak lama lagi berita gumbira untuk ahkak-ahkak semua.

Miss Eira, Miss Jaja with Mizz Nina.
Flawless kulit dia. Bersih suci murni.

Mira Sulaiman, proud owner of Shawlbyvsnow.
Mengapakah begitu cantik?

Kepoci mengumbah tudung.

Shop till you drop sangat kate koo..


So, here comes the good news.


The next big wave!


Vendeur festival 3.0.


In DISEMBER, katenye,


Bila?


Kat mana?







MUAHAHAHAHA.


So girls, get ready!!!


Tarikh dia tutup pula, tapi follow je instagram vendeurfestival untuk update terbaru. Soon they will reveal the venue and date. 


Toodles!!



No comments:

Post a Comment

welcome to preggieland dear