+ dag dig dug +

March 6, 2013

Ada Apa Dengan Shaklee?

Assalamualaikum,

Firstly, saya nak ucapkan terima kasih to Aishah Rahim sebab perkenalkan saya kepada Shaklee. Sebenarnya dah lama dah tahu pasal Shaklee tapi tak pernah ada hati nak cuba. Saya tahu set menyusu Shaklee paling meletup the vavavom gitu. Tapi saya manalah menyusukan lagi. Sehinggalah selepas satu hari tu rasa nak cuba ESP. 

But knowing me yang memang takde disiplin bab vitamin ke susu ke ni memang lah tak habis² ESP tu. Lepas tu order pula Vitamin E. Vitamin E Shaklee memang the best. Tapi diri sendiri yang takde disiplin ni memang lah takkan nampak kesan.

Dan sehinggalah mencuba Alfalfa. Sebab apa Alfalfa? Sebab Aishah kata Alfalfa ni ibarat kacip fatimah bagi wanita. Gittttewwwwwwwwwwwww. Kahkah. Selepas consumed Alfalfa memang terasa kesannya. Satu lagi Alfalfa juga untuk menghilangkan masalah-masalah yang kerap wanita alami seperti masalah keputihan juga sebagai milk booster kepada breastfeeding mommies. Alhamdulillah, Alfalfa memang sangat berkesan kepada saya setakat ini.

SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.
dan HALAL. ;)


Dan oleh kerana keyakinan saya kepada produk ini maka saya telah memilih untuk mendaftar sebagai ahli dan secara automatiknya menjadi Shaklee Independent Distributor.

Alhamdulillah.

Kenapa?

Sebabnya memang untuk diri sendiri dan family. Niat saya nak kongsi kan vitamin ini dengan semua kerana kebaikkannya. Benda yang elok memang senang untuk kita tertaut hati kan. Macam Shaklee inilah. Insya'Allah disamping beli untuk diri sendiri dan family apa salahnya kita share dengan kawan² kan. Saya banyak google dan banyak testimoni yang baik dari orang-orang yang pernah consumed Shaklee.

Even dari adik saya sendiri. Testimoni dia adalah yang terbaik! Sebab saya tengok depan mata sendiri perubahannya. Itu nanti saya share kan ye.

Setakat ini cukuplah cerita tentang perkenalah saya & Shaklee. Now dalam proses memperkenalkan husband to Shaklee pula. Multivitamin untuk beliau adalah Vita-Lea. So far terima respond yang positif. Setiap pagi tanya mana vitamin dia. Amboi...kalah bini dia ni. HAHAHA.

Feel free to contact me if you're interested in any Shaklee's product stated in my testimony above ok. Insya'Allah mana yang saya boleh bantu, saya bantu ye. 

Aiyoh taktahan ayat skema sangat ni. Do I look like a penjual vitamin? HAHA. Im sharing it with you guys and want you to have a healthy lifestyle. Together we can make the world better. Ok fine, mengarut lagi kau ni.

Boleh email to me any enquiries ok : fiedashah(at)yahoo.com

Toodles!

Have a pleasant day!

Ecehhh..



My loyal manager cum support system.
Thanks baby..


12 comments:

  1. Assalamualaikum
    singgah pagi rabu
    semoga diri sentiasa ceria selalu:)

    ReplyDelete
  2. welkem to shaklee... (wah, mcm aku ni pengasas plak) hehehe

    ha... senang la nak order, cer tyer vita C dah ada stok blom

    ReplyDelete
  3. kak, tgk ramai betol yg mkn nie
    ade yg milk booster + menambahkan tenaga...
    menyusukan anak nie membuatkan badan penat giler hr2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah testimoni memang bagus untuk set penyusuan Ekin. Nanti akak email awak ye :)

      Delete
  4. welcome to the club! sue pun mengamalkan produk shaklee since preggy kan bambam :)

    ReplyDelete
  5. kak,,produk dia yg mn ek utk org yg ada ekzema?

    ReplyDelete
  6. welcome fie shah.. mari mari..:) byk sgt benefitnya shaklee ni..

    ReplyDelete
  7. saya pon baru amik ESP ngan Alfalfa..tapi xkonsisten..kalau xkonsisten xde effect ek..maksud saya susu still xbanyak ke?huhu..

    ReplyDelete

welcome to preggieland dear