+ dag dig dug +

May 31, 2012

HPV - 3rd dose

Assalamualaikum,

Mengantuk gila harini. Semalam berjaga sampai pukul 1 pagi semata-mata nak habiskan tengok file hindustan! 3 Idiots tu..All Is Well katanya. HAHAHA. Alamatnya memang mata kecik je pagi ni. Asyik tersengguk je dalam kereta tadi. Siap kena sebijik dengan Suami 'Lain kali pukul 10 awak dah kena masuk tidur dah ye! Takda nak tengok² tv dah. Macam ni lah jadinya, mengantuk!' Elehhhh, nak suruh orang tidur awal pula. Nanti kena kejut juga kan? EH? HAHAHA.

Dah dah jangan nak suka sangat.

Last entry pasal HPV ni untuk 2nd dose. Harini kena amek last dose pula. Tskkk. Takut lah sebenarnya. Hari tu punya jab sakit ok. Lenguh tangan ku. Harap² hari ini OK. Buat kawan² ku, sila sediakan lengan anda untuk dicucuk.

HPV 2nd Dose >> KLIK

Bertabahlah kawan² ku.










11 comments:

  1. hehehe..sakit dan lenguh kan! sue mase 1st dose dulu siap tny doc su, sakit tak doc..hahaha..mengalahkan budak tecik! esok nye tu siap soh hubby urut2 sbb lenguh giler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, dah 3rd dose ni boleh tahan sikit lah

      Delete
  2. "Nanti kena kejut juga kan?"
    hahahahahahaha tergolek2 kite gelak!

    neway, bagi review sket pasal HPV babe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cover sikit gelak tu! Oraits ada masa kita review. Haha

      Delete
  3. aah lenguh sikit .. nak buat macam mana kan dik huhuh

    ReplyDelete
  4. semalam amik 2nd jab, ouchhh kebas lengan ku..hari ni sakit lagi huhuhu

    ReplyDelete
  5. aku masih lenguh..dah seminggu dah nii

    ReplyDelete

welcome to preggieland dear