+ dag dig dug +

April 4, 2011

Monday Blues : Rindu ½ Mati



haiyoh, Ibu miss u lah baby!!!

9 comments:

  1. Kak Fie, nape rindu sgt?? berjauhan ngn kakal ke??mak aii chomelnye budak tu..nk slalu renung muka kakal leh dpt chomel cenggitu jugak..hihi

    ReplyDelete
  2. awak berada di mana sehingga rindu kat kakal mcm tu sekali??

    kat opis??? mmm.... meh datang chioommm ai.. hahahaha

    ReplyDelete
  3. auntie pia : tak la dekat je. tapi rindu sebab dah 2 hari duk berkepit kan.

    ReplyDelete
  4. kak ena : auwwwwwwwww, i kt opis jew. tapi rindu la dia.

    ReplyDelete
  5. mummy pom rindu bam bam..hehehehe..meh nak gigit lagi..sampai berbekas..hahaah

    ReplyDelete
  6. ko ni mummy monster la! hahha

    ReplyDelete
  7. di sini juga rindu setengah mati huhu makin baby besar, makin banyak keletah, makin cepat rindu kalau kat office :(

    ReplyDelete
  8. fie,saya pun dh rinduuuuuu sggggtttt ngn eryn.tadi kol taska,diorg kata eryn ni manjer sgt..asyik nak berkepit jerr dan minta didokong.saya pun risau sgt dgr.takpe,kena kuat semangat.

    ReplyDelete
  9. miss you too lah baby,
    kakal bila senyum sgt cair hatiku!
    heeeeeeeeee

    ReplyDelete

welcome to preggieland dear