+ dag dig dug +

April 20, 2010

keterpaksaan

hah dah macam tajuk lagu kategori balada pun ada ni.

saya terpaksa mengenepikan perkara-perkara lain demi menyiapkan Projek Paper. kasihan dengan teman sekuliah yang tertunggu-tunggu saya siapkan bahagian saya. nasib baik lecturer kasi ijin hantar hujung bulan ini. hujung bulan pun bermakna minggu hadapan. oh tidak!

ye, saya masih seorang pelajar. pelajar separuh masa. eh bukan. pelajar jarak jauh lebih tepat. dah lama sebenarnya saya mula kan program ini. tapi sampai sekarang masih belum grad. lama sungguh. dari zaman anak dara hingga sudah nak beranak! kadang-kadang ada rasa nak surrender semua. dah malas dah. nak pergi kelas, nak kene ngadap lecturer semua. tapi ada sesuatu yang macam menghalang saya dari terus berhenti. yelah, setelah banyak masa, duit, tenaga dilaburkan..takkan nak tinggal kan macam tu saja kan.

saya tekad untuk habiskan juga.

Insya'Allah.

suamiku,

jika anda membaca entry ini. sila selalu ingatkan saya akan kata-kata saya ini. saya nak habiskan juga ok. awak sila jaga anak nanti kat rumah. jangan post dia pergi rumah nenek-nenek dia pula hah!

BJ,

ibu akan sedaya upaya habiskan juga. ibu nak BJ pun suatu hari nanti jangan tinggalkan pelajaran ok. kita kena usaha. sayang BJ n abi sangat!

sekian entry keterpaksaan..

4 comments:

  1. BJ stand for? ABI tu utk mr moto moto ke arr..hehehheh..
    BJ..here ur mami jue..u better watch out!be frens with ayon.

    ReplyDelete
  2. BJ ialah baby junior. ms belum ada nama pgl die camtu. hehe. yes, abi for mr. moto2.
    yeah yeah, mami jue nnt bagi kite tumbuk abg ayon sekali. baru leh geng

    ReplyDelete
  3. bagus fie..teruskan usaha anda. perjuangan yg kite mulakan..harus mencapai kemenangan! jgn sia2kan usaha ko sblm ni..rugi!

    ReplyDelete
  4. tq suju..juju..juju..terharu kite..

    ReplyDelete

welcome to preggieland dear