+ dag dig dug +

July 31, 2013

Promo Shaklee Bulan Julai : GLA COMPLEX!

STICKY POST : SCROLL DOWN FOR NEW ENTRY.




Dipetik dari blog mentor saya Puan Aishah Rahim :)

"GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E."

"Kebiasaannya digunakan untuk regulate kitaran haid, simptom PMS, sakit kepala dan untuk mereka yang menopause. Selain itu, GLA Complex ini amat bagus untuk skin texture, skin repair dan buat skin glowing."

Mari kita baca kebaikan GLA Complex Shaklee :

* Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid.
* Meningkatkan kesuburan.
* Melegakan PMS (Pre-Menstuatation Syndrome)·
* Membantu dalam menangani menopause.
* Menguatkan kuku & rambut.
* Menjadikan kulit lebih sihat & berseri-seri.
* Membantu menangani ekzema.
* Melegakan symptom akibat Rhematoid Artritis. 
* Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri.
* Menguatkan immuniti badan.
* Mempelahankn process penuaan.* Mengurangkn “blood clot” yang menyebabkan serangan jantung.
* Mengawal kencing manis·
* Mengawal kolesterol.
* Bagus untuk saraf. 


GLA boleh diambil oleh lelaki dan wanita. Ia sangat membantu terutama mereka yang mempunyai masalah jerawat, mereka yang punya masalah menstrual, monopause sindrom, darah tinggi dan kencing manis.Kelebihan vitamin GLA Shaklee ini ialah kerana ia mengandungi vitamin E yang asli. GLA juga mampu menangani masalah kulit kepala berkerak, berkuping, bersisik.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ok itu kebaikan GLA COMPLEX.

On another note ini adalah testimoni daripada Adik saya sendiri. Actually takde testimoni bertulis atau bergambar. Hanya apa yang saya lihat dengan mata saya sendiri. Tapi kalau nak jumpa in person adik saya ni boleh lah. Wahh gitu kau promote adik kau ye Fie.

Ok, actually adik saya dah lama ada masalah gatal² di bahagian badan dan juga ada masalah dengan kuku dia. Isi kuku dia macam tebal dari biasa dan menyebabkan ketidakselesaan. Dah jumpa beberapa orang pakar tapi tiada ubat dan penyelesaian. Berlarutan lah masalah tu sehingga satu hari dia tanya saya ada tak kawan yang jual Shaklee? Saya refer kepada Aishah dan Aishah suggest kan beberapa produk antaranya ESP dan GLA. 

Kesannya, Alhamdulillah selepas beberapa bulan konsisten kuku dan kulit adik saya beransur pulih. Memang nampak perubahan, isi kuku dia semakin menipis dan gatal2 pun dah kurang banyak. Alhamdulillah.

Jadi, tak salah kalau kita mencuba dan berikhtiar kan? Promo bulan Julai ni sangat berbaloi. Jangan lepaskan peluang ye?

Nak cuba? Boleh contact saya:

Fie Shah | ID 925951
FB : Fie Shah / Shakebulous With Shaklee
SMS / Whatsapp / Viber : 019-370 7110
Email : fiedashah@yahoo.com



1 comment:

welcome to preggieland dear