+ dag dig dug +

May 8, 2013

Bahang PRU13

Assalamualaikum,

So macam mana masing2 menerima keputusan PRU13 ini? Saya cuma bersyukur segalanya selesai dan tiada perbalahan berlaku. Oppss siapa kata takde? Perbalahan fizikal mungkin takde, tapi perbalahan keyboard saangatttt banyiakkkk ye. Kepada yang tak tahan sila jangan ber FB, Twitter sangat 2 3 hari ini. Dikhuatiri kita pun tergolong dalam golongan 'keyboard warriors" itu. Huhuhu. Seriously, dah ramai yang saya unfriend dan hide kan post yang berbaur racism dan politik. Yang light² tu masih boleh diterima tapi kalau dah tahap memaki dan provoke memang mintak maaf saya terpaksa hide.

Apa yang best PRU13 ni? 

Op kos lah kerana dakwat kekal yang dicalitkan ke kuku ibarat sedang di manicure oleh akak-akak SPR. Terima kasih akak, sampai hari ni masih kekal di jari manis saya. Saya kelihatan sungguh anggun berkuku biru. HAHAHAHA. Lepas itu merata-rata di Instgram, FB, Twitter kelihatan jari-jemari berkuku biru tersebut. Ini adalah sejarah..jadi harus dikongsi dan dipahat didalam hati.

Maka, terimalah. 




Jumpa lagi di PRU14.. InsyaAllah.

:)





1 comment:

  1. nasib baik aku takde FB, twitter bagai nok...kalau tak, aku pun dah tergolong dgn org2 yg fitnah memfitnah maki hamun bagai ni...sedih betul...

    ReplyDelete

welcome to preggieland dear