+ dag dig dug +

April 16, 2013

Testimoni Shaklee!

Assalamualaikum,

Selamat pagi! Apa khabar semuaaaaaa. As usual saya memang bajet retis sikit. Takpelah bajet retis di blog sendiri. Jangan bajet retis kat blog orang ke page FB orang ke. Itu memang nak kena lah.

Banyak benda berlaku sepanjang ketiadaan saya berblog. MIHAS, birthday saya, pakcik saudara Suami meninggal, swimming class assessment for Kakal..and the list goes on. Huhu. Tapi tak punya banyak masa untuk bercerita kat blog. Malas nak bersosial sangat di alam maya. Kita bersosial dengan keluarga kat rumah je lah.

Tapi yang satu ini saya memang selalu excited dan akan bercoleteh tanpa dipinta. Sila beri laluannn...beri laluannnn. 

Merujuk kepada entry yang ini >> http://mypreggieland.blogspot.com/2013/03/miss-milk-shakes.html . Kakak saya, Jaja Shah memang bagi anak² dia makan Mealshake ni. Feedback dia memang amat bagus. Jom tengok.

Nota kecil : Saya padam chat yang tak berkenaan sebab ini chat antara adik-beradik. Takkan nak bagi korang baca cerita yang tak berkenaan pula kan? So saya highlight testimoni pasal Mealshake saje. Harap maklum.




Alhamdulillah..seronok betul masa baca ni. Afiq ni memang jenis tak suka makan sangat. Tapi bila jumpa dia sekarang, asal suap Kakal nasi dia pun berselera makan sekali. Hehe. Pipi pun ada tembam sikit. Memang tak nampak sangat tapi perubahan tu ada. Seronok tengok!




Satu lagi yang buat seronok bila borak dengan orang yang consumed Shaklee ni dan feedback positive. Seorang colleague saya pun share pasal ESP. Dia cakap ESP memang bantu sebagai Milk Booster untuk dia. Bila ambil ESP waktu pagi memang takde lapar menggigil sementara nak tunggu lunch. HAHAHA. Saya pun macam tu. Kalau tak minum ESP lapar menggigil wei. Alhamdulillah.

Sebab itu ESP ni bagus untuk program penurunan berat badan dengan diet yang seimbang. Bonusnya? Kulit makin cantik berseri. Tapi kena rajin dan istiqamah :) 

Oklah, sambung kerja ye.

Sesiapa berminat boleh lah SMS/ WHATSAPP/WECHAT : 019-370 7110 .. atau email fiedashah@yahoo.com.

Jom jadi cantik dan sihat. Nanti saya bagi FREE GIFT dan SPECIAL PRICE ok? 

Selamat bekerja!!



3 comments:

  1. sabar uni sabar...t dah keje baru boleh beli yer...haihhh

    ReplyDelete
  2. produk bagus. dah lama guna dari teenage. check out my blog http://maisarahtrading.blogspot.com/

    ReplyDelete

welcome to preggieland dear