+ dag dig dug +

October 1, 2010

Mesti Pergi Sini..Mesti!

hahaha macam meroyan dah bunyi nya.

kelmarin lepas ambil kakal balik dari school, baru terperasan soother dia tertinggal kat school. dang! bukanlah tak boleh tanpa soother tu tapi kadang² bila dia terjaga dari tidur tu saya bagi soother to sooth him. thats what soother does i guess. hehe.

jadi sudah kelam kabut tak tahu mana mahu beli soother baru. balik pula ke SB memang tidak pernah tahulah di mana ada kedai² baby. terus call Jaja tanya dia mana ada kedai baby area sini. maklumlah dia ni dengan kedai baby bagaikan magnet!

Jaja bilang ada satu kedai baby kat Sunway Giza, shopping complex yang baru buka kat Kota Damansara. ok good. sgt dekat. tak perlu mengharung jem sgt. sampai sana terus saya serbu ke dalam seorang diri. sebab kakal tidur jadi abi malas bawa keluar, lagi pula sudah dekat² nak Maghrib.

melilau jap kat dalam tu sebab 1st time masuk sini. cantik dalam dia sgt luas. sesuai untuk parents tolak stroller anak² mereka. saya cuma perasan Full House saja di dalam tu sebab nak cepat. harus ajak suami makan di situ nanti.

ok dah jumpa.

* CAMY babyland *
itu dari luar ye ibu².

masuk dalam saya sudah rasa nak gila. semua benda ada u olls! kebanyakan brand ada lah kat situ. saya sebenarnya mencari² Nuby teats tapi cari dekat Mothercare sudah sold out. tapi di sini ada. banyak lagi barang Nuby di sini. ada lagi macam² brand dari yang murah hinggalah ke paling mahal.

* menggiurkan *

* meroyan tengok brg baby *
* lagi meroyan tgk ni. cute! *
dah siap pesan awal² kat abi, nanti kita pergi sini lagi eh. tak puas lah aritu, tak sempat tengok lama². lagi pun susu kakal kat sini murah. hehe.



5 comments:

  1. ada jual brand momma ye? selalu brand tu kat online jer. cantik kan botol susu dia

    raina pernah cuba soothers nuby tp dia campak blk. sbb masa tu dia campak soothers MAM dia dlm longkang jadi utk sementara cari soothers MAM yg baru try beli nuby jer tp dia tak mau pulak. so nuru terpaksa gak pakai MAM. agaknyer dr kecik dh biasa dgn MAM bila nurul try brand lain raina tak mahu.

    ReplyDelete
  2. wahhh...aku sgt ske kedai2 sebegini..melelehh air liur.. :P

    ReplyDelete
  3. @nurul:cantik sgt nurul tp tgu kakal beso skit la kalau nak bagi pakai ni kot. hehe.

    oh maybe raina dah biasa pakai MAM kan. so dia taknak yang lain.

    @mummy jue:tlg lap sikit ye..jgn kasi leleh kt sini. hehe

    ReplyDelete
  4. alamak ni yang nak pegi ni. walaupun jauh ade mase ku gagahkan jua. hahaha.

    ReplyDelete
  5. @fads:harus pergi fad..haruss!! hahaha

    @nazrina:hi awak, yelah same la selalu tuju d curve kan. tak tau dlm tu pun ade kedai baby.

    ReplyDelete

welcome to preggieland dear